Psychographic measures and sensory consumer tests: When emotional experience and feeling-based judgments account for preferences - Université Paris 8 Vincennes - Saint-Denis Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Food Quality and Preference Année : 2010

Psychographic measures and sensory consumer tests: When emotional experience and feeling-based judgments account for preferences

A. Giboreau
  • Fonction : Auteur
H. Nicod
  • Fonction : Auteur
P. Faye
  • Fonction : Auteur
E. Diaz
  • Fonction : Auteur
M.-A. Beetschen
  • Fonction : Auteur
M.-A. Gerritsen
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-01052912 , version 1 (29-07-2014)

Identifiants

  • HAL Id : hal-01052912 , version 1

Citer

Marine Kergoat, A. Giboreau, H. Nicod, P. Faye, E. Diaz, et al.. Psychographic measures and sensory consumer tests: When emotional experience and feeling-based judgments account for preferences. Food Quality and Preference, 2010, 21, pp.178-187. ⟨hal-01052912⟩
36 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More