A continuous performance task in preschool children : relations between attention and performance - Université Paris 8 Vincennes - Saint-Denis Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue European Journal of Developmental Psychology Année : 2008

A continuous performance task in preschool children : relations between attention and performance

Agnès Danis
  • Fonction : Auteur
Marie-Germaine Pêcheux
  • Fonction : Auteur
Carole Lefèvre
  • Fonction : Auteur
Josette Serres
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-01120363 , version 1 (25-02-2015)

Identifiants

  • HAL Id : hal-01120363 , version 1

Citer

Agnès Danis, Marie-Germaine Pêcheux, Carole Lefèvre, Cécile Bourdais, Josette Serres. A continuous performance task in preschool children : relations between attention and performance . European Journal of Developmental Psychology, 2008, 1, pp.1-18. ⟨hal-01120363⟩
85 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More