Classroom assessment for critical thinking, Teaching of Psychology, vol.22, issue.1, pp.6-7, 1995. ,
DOI : 10.1207/s15328023top2201_1
Encouraging Critical Thinking in Online Threaded Discussions Consulté à l'adresse http, Journal of Educators Online, vol.6, issue.1, p.904064, 2009. ,
La pluridisciplinarit?? : le psychologue et les autres, Le Journal des psychologues, vol.242, issue.9, pp.22-22, 2006. ,
DOI : 10.3917/jdp.242.0022
URL : http://www.cairn.info/load_pdf.php?ID_ARTICLE=JDP_242_0022
Psychologue et pluridisciplinarit?? : pour une ??thique de la subjectivit??, Cliniques, vol.3, issue.1, pp.162-176, 2012. ,
DOI : 10.3917/clini.003.0162
URL : http://www.cairn.info/load_pdf.php?ID_ARTICLE=CLINI_003_0162
La pluridisciplinarit?? de la psychologie a-t-elle une structure ?, Le Journal des psychologues, vol.253, issue.10, pp.55-60, 2007. ,
DOI : 10.3917/jdp.253.0055
URL : http://www.cairn.info/load_pdf.php?ID_ARTICLE=JDP_253_0055
Initiation à la recherche en psychologie : un exemple de travaux dirigés en ligne, Présenté à Journées Numériques UNPidf « Enseigner autrement, 2009. ,
Réaliser une expérience en ligne, 2016. ,
Using Online Discussions to Encourage Critical Thinking -Center for Instructional Technology. Consulté à l'adresse httpsusing-online-discussions-to-encourage-critical-thinking, 2013. ,
Using socratic questioning to promote critical thinking skills through asynchronous discussion forums in distance learning environments. The american journal of distance education, pp.163-181, 2005. ,
DOI : 10.1207/s15389286ajde1903_4