Semantic nature of arithmetic representations : what can be learned from children’s and adults’ drawings ?, Junior Workshop of the CLI Graduate School - Université Paris 8 Vincennes - Saint-Denis Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2016

Semantic nature of arithmetic representations : what can be learned from children’s and adults’ drawings ?, Junior Workshop of the CLI Graduate School

Hippolyte Gros
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 997392
Ait-Ouaka, L
  • Fonction : Auteur
Parpet, L.
  • Fonction : Auteur
J. -P. Thibaut
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-02119094 , version 1 (03-05-2019)

Identifiants

  • HAL Id : hal-02119094 , version 1

Citer

Hippolyte Gros, Ait-Ouaka, L, Parpet, L., J. -P. Thibaut, Sander Emmanuel. Semantic nature of arithmetic representations : what can be learned from children’s and adults’ drawings ?, Junior Workshop of the CLI Graduate School. Constructions of meaning, meanings of constructions, 2016, Paris, France. ⟨hal-02119094⟩
56 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More