HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Penser la (dé-)cohérence : le rôle de l'hypertexte dans la formation à la culture informationnelle

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-univ-paris8.archives-ouvertes.fr/hal-01010861
Contributor : Haki Shtalbi Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, June 20, 2014 - 4:36:19 PM
Last modification on : Wednesday, April 28, 2021 - 9:37:06 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01010861, version 1

Citation

Alexandra Saemmer. Penser la (dé-)cohérence : le rôle de l'hypertexte dans la formation à la culture informationnelle. Bulletin des bibliothèques de France, Ecole Nationale Supérieure des Sciences de l'Information et des Bibliothèques (ENSSIB), 2011, 5, pp.40-45. ⟨hal-01010861⟩

Share

Metrics

Record views

33