HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Évaluer les élèves, évaluer les pratiques innovantes : Focalisation sur les résultats ou les processus ? Modalités d’étude de la langue au cycle 3 de l’école élémentaire

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-univ-paris8.archives-ouvertes.fr/hal-01084349
Contributor : Haki Shtalbi Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, November 19, 2014 - 9:34:56 AM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 4:09:33 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01084349, version 1

Citation

Céline Devès, Brigitte Marin. Évaluer les élèves, évaluer les pratiques innovantes : Focalisation sur les résultats ou les processus ? Modalités d’étude de la langue au cycle 3 de l’école élémentaire. Diversité : ville école intégration, CNDP, 2012, pp.167-174. ⟨hal-01084349⟩

Share

Metrics

Record views

51